Accountant, Country Support Office Norway, heltid
Ønsker du å bli en del av Nordens ledene hotellkjede?
Vi søker en ny regnskapsmedarbeider til vårt Shared Service Center (SSC) i Norge. SSC har i dag 11 ansatte som leverer regnskap og rapportering, cash management, Treasury og Asset management for over 70 Scandic hoteller i Norge.
Søknader frist 30.april - søknader behandles fortløpende
Sentrale arbeidsoppgaver
- Registrering og oppfølging av inn -og utbetalinger
- Avstemming av kundereskontro og ulike finanskonti
- Oppfølging av purringer og inkasso
- Fakturering
- Bidra til å effektivisere og forbedre regnskaps- og systemprosesser
- Svare på henvendelser fra interne og eksterne kunder
Personlige egenskaper
- Nøyaktig og god ordenssans
- Positiv
- Evne til både jobbe selvstendig og i team
- Håndtere til tider høyt tempo
- Dele våre verdier, Be Caring, be Bold, be a Pro, be You
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdannelse
- 1-3 år med regnskapserfaring
- God system- og regnskapsforståelse
- Kjennskap til Adra Balancer og Adra Matcher
- Fordel om man er kjent med Microsoft Dynamics 365 eller Opera Cloud
- Gode data kunnskaper (Microsoft/Excel)
Hvorfor er dette en bra mulighet for deg?
Vil kan tilby en spennende jobb i et godt og sosialt arbeidsmiljø, et stort og bredt fagmiljø, fleksibel arbeidshverdag, og gode personalfordeler ved bruk av våre hoteller. Arbeidssted er i flotte nyoppussede lokaler på Bryn i Oslo (med bl.a. tilgang til gym og personalrestaurant)
Om bedriften
Scandic er Nordens ledende hotellkjede med 280 hoteller i 6 land, hvorav over 85 av disse ligger i Norge. Hver dag jobber våre 14.000 medarbeidere med ett mål for øyet, å få gjestene våre til å føle seg velkommen hos oss. Som Nordens mest bærekraftige hotellkjede fokuserer vi alltid på miljø, samfunnsansvar og tilgjengelighet.
DO YOU SHARE OUR VALUES?
BE A PRO - GROW IN YOUR ROLE AND THE ORGANISATION
You are empowered to go in your desired direction, whichever that might be.
BE YOU - AMONG FRIENDS
You can be yourself at Scandic, that’s how we are able to give that genuine personal service to our guests. We don’t always know what challenges we will face during the day, but we will solve them together.
BE CARING - FOR THE BENEFIT OF TOMORROW
We will challenge you to take initiatives to accelerate the positive change for earth and build this and future generations as a whole.
BE BOLD - MAKE YOUR ACTIONS MATTER
You are trusted to step out of your comfort zone and make a difference. We have the muscles to make use of great initiatives.