Innkjøpsassistent
Norengros Helseservice AS søker innkjøpsassistent
På jakt etter nye utfordringer?
Kunne du tenke deg å jobbe som en del av et innkjøpsteam der håndtering av ordrebekreftelser, vedlikehold av kostpriser og innkjøp hører til din hverdag?
Trives du i en variert og fartsfylt jobb?
Da vil vi gjerne snakke med deg!
Ønsket kompetanse
Vi ser etter en person med erfaring innen innkjøp, lagerstyring eller logistikk. Kjennskap til SAP er en fordel, men intet krav. Gode generelle IT-kunnskaper, for eksempel erfaring med Office pakken, er en forutsetning.
Hvem er du?
Arbeidsdagen vil innebære håndtering av henvendelser i flere kanaler samtidig som man må følge opp andre arbeidsoppgaver. Du må være god til å jobbe systematisk og strukturert i en småhektisk hverdag.
Stillingen vil innebære en del kontakt med leverandører, så serviceinnstilling og et vinnende og positivt vesen vil hjelpe deg langt på vei i å oppnå god kontakt med leverandører og transportører.
Vi tilbyr:
- Fast 100% stilling
- Positivt, hektisk og "levende" arbeidsmiljø med godt samhold og fokus på gode prestasjoner
- Lønn etter avtale med resultatorienterte og konkurransedyktige betingelser i en solid bedrift
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Gode utviklingsmuligheter
- God opplæring
Søknadsfrist: Snarest
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Vi har et bredt sortiment som dekker det daglige behovet for medisinske forbruksvarer og annet utstyr i offentlig og privat sektor til alle helserelaterte institusjoner.
Vi er et lokalt eid selskap tilknyttet Norengros-kjeden, en landsdekkende kjede av grossister, og har gjennom dette tilgang til hverandres fagkompetanse og kunnskap.