Thon Partner Stavanger Forum Hotel søker engasjert resepsjonist
Om jobben:
Thon Partner Stavanger Forum Hotel søker nå etter sosiale og omgjengelige resepsjonister som trives i en hektisk hverdag. Du må ha et solid serviceinstinkt, samt interesse for alle husets avdelinger. Med våre 21 etasjer er vi helt avhengige av ansatte som jobber godt i team, og som er interessert i å lære og forstå sine kollegers arbeidsoppgaver og ansvarsområder for å oppnå best mulig drift på tvers av avdelingene.
Arbeidsoppgaver:
· Inn- og utsjekk
· Reservasjoner og henvendelser
· Vakthavende med ansvar for sikkerhet
· Gi utmerket service til våre gjester
· Generelt forefallende arbeid
Hva vi forventer av deg:
Du er en blid, arbeidsom og stabil medarbeider som er nøyaktig og ærekjær i ditt arbeid, som du fort føler eierskap for. Du er også fleksibel med gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig. I tillegg har du erfaring fra serviceyrket, brenner for det du gjør og har en utpreget stå-på-vilje. Fagbrev er en fordel, men riktig erfaring vil kunne veie opp. Erfaring fra bar er også en fordel, men ikke et krav.
Hva du kan forvente av oss:
Dette er en spennende og utfordrende stilling, i et hyggelig og hektisk arbeidsmiljø. Vi tilbyr stillinger i en spennende bedrift under endring. I november 2022 startet vi renovering av hotellet, og nå står hotellet ferdig. Dette er en gylden mulighet til å jobbe for, og være med på å drifte og forme et helt nytt og moderne hotell i Stavanger! Vi trenger flinke medarbeidere som ønsker å bidra til kvalitetsrike gjesteopplevelser. Hotellet ligger fint til i Tjensvollkrysset og med sine 21 etasjer er vi ikke til å overse.
Oppstart i Mai. Intervju vil holdes fortløpende.
Har du spørsmål om stillingen, vennligst kontakt resepsjonssjef Hanne Klippenberg på e-post: Hanne.klippenberg@olavthon.no
Vi ser fram til å høre fra deg!
Om bedriften
Norlandia Hotel Group drifter totalt 35 hoteller i Norge og Sverige.Med fokus på våre ansatte er vi et av Nordens beste hotelldriftsselskap. Vi har ett hovedfokus, å skape god gjeste- og medarbeideropplevelser. At våre gjester er fornøyde og at du som medarbeider trives på arbeidsplassen, har alt å si for vår felles suksess.