Kundeservicemedarbeider
Vi trenger flere kollegaer i heltid og deltidsstillinger til Havila Kystruten sitt kundeservicesenter!
Vi du være med å gi våre gjester en god kjøpsopplevelse med råd, veiledning og service, og sammen med flere kollega gi våre gjester en bærekraftig reise og minner for livet? Om dette er noe du kunne tenke deg å jobbe med så vil vi gjerne høre fra deg.
Arbeidsoppgaver og ansvar:
Du skal gi en god kjøpsopplevelse fra de første nysgjerrige spørsmål, gjennom råd og veiledning i forbindelse med kjøpet og til spørsmål og tilbakemeldinger etter reisen. Kundesenteret er åpent dag, kveld og helg.
- Bidra med positiv serviceinnstilling for å skape gode møter med kundene på telefon og digitale flater
- Kundeservice med problemløsing, veiledning, informasjon og salg
- Veiledning og støtte til selvbooking gjennom bookingløsning på nett
- Vedlikeholde kunde- og produktdata
- Kundebehandling og oppfølging av eksisterende kunder
- Kvalitetsoppfølging
- Holde deg oppdatert på alle prosesser, rutiner og mandater
- Bidra til et godt forhold til våre kunder
- Bidra ved behov i en beredskapssituasjon
Kompetanseprofil:
- Relevant utdanning på videregående nivå
- Erfaring fra kundeservice, reiseliv eller andre sammenhenger der du har satt kunden først er en fordel
- Gode språkferdigheter i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig. Tysk er en stor fordel, og flere språk er en bonus
- Gode digitale ferdigheter innen Office og andre relevante system
Hva vi forventer av deg:
- At du jobber etter våre verdier «Lede, Bry seg, Dele»
- At du er felksibel og kan jobbe dag, kveld og helg - etter oppsatte vaktlister
- At du ønsker å jobbe ekstra ved tilkalling og være en foretrukket ferievikar
- At du trives med å jobbe med mennesker – og med telefon og PC som arbeidsverktøy
- At du er løsningsorientert og fleksibel
- At du liker å arbeide strukturert og selvstendig
- At du liker å samarbeide med andre til beste for kunde og kollegaer
- At du viser engasjement og er faglig nysgjerrig
Hva du kan forvente av oss:
- At du får opplæring
- At vi ser etter ulike typer kompetanse og erfaring
- En trygg arbeidsplass der vi jobber for langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen
- En spennende og utfordrende arbeidshverdag i et inkluderende, hyggelig og hektisk arbeidsmiljø
- Veksling mellom intense og rolige arbeidsdager
- Gode muligheter for personlig utvikling
- Gode lønnsvilkår
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- En arbeidsplass med kompetente og dyktige medarbeidere
Stillingen rapporterer til Leder for Kundeservicesenteret.
Stillingsprosent: Avklares i samråd med den som ansettes
Arbeidssted: Kundeservicesenteret sine lokaler i Fosnavåg og hjemmekontor etter avtale
Søknadsfrist: snarest og senest 28.04.2024
Kontaktpersoner:
Frode Hammerseth
Leder for Kundeservicesenter
+ 47 417 77 978
Silje Standal Gjerde
Teamleder
+ 47 993 29 119
Om bedriften
Havila Kystruten er et norsk rederi med hovedkontor i Fosnavåg med rundt 550 ansatte. Rederiet er notert på Euronext Growth Oslo, og største aksjonær er Havila Holding AS i Fosnavåg. Vi har et samfunnsoppdrag og en avtale med Samferdselsdepartementet som legger grunnlaget for vår virksomhet og våre daglige operasjoner. Samfunnsoppdraget vårt skal skape levedyktige kystsamfunn, bidra til verdiskaping i områdene vi opererer, og gi opplevelsesrike kystreiser mellom Bergen – Kirkenes – Bergen. Med de mest miljøvennlige passasjerskipene langs kystruten / norskekysten skal vi være ledende på grønn teknologi, være en fremoverlent aktør som er villig til å investere i bærekraftig endring, formidle bærekraftig turisme og være en forkjemper for at de gode løsningene som finnes blir tatt i bruk. Slik skal vi bidra med vårt til at 2030-målene blir nådd for Norge.