Frontendutvikler
Team Kundereise er inndelt i fire subteam som til sammen har systemansvar for hele kundereisen , deriblant statiske nettsider, kundeportaler, kundedata, CRM og fakturering. Vi bidrar til å skape sømløse brukeropplevelser for nye og eksisterende bedriftskunder og partnere. Som frontendutvikler vil du inngå i subteamet portaler & innhold. Subteamet består av en produkteier, tre frontendutviklere (fire med deg), en UX-designer og en innholds-designer. Sammen har de hovedfokus på UX- og frontend-biten av eksterne og interne portaler og nettsider.
Vi har kontorer sentralt i Oslo og i Bergen.
Vi setter psykologisk trygghet høyt. Vi lærer, finner løsninger og feiler sammen.
Arbeidsoppgaver:
- Hovedfokus på videreutvikling av eksisterende portaler og nettsider som for eksempel portal.stoe.no og bankid.no.
- Sparring med andre utviklere og interessenter i form av PR-reviews og parprogrammering.
- Analysere og løse ulike utfordringer knyttet til utvikling og drift av frontend-kode.
- Bidra til å omsette forretningsbehov til robuste og vedlikeholdbare tekniske løsninger.
Om deg
Du er en skarp snute som lytter til våre brukere og oppsøker kvantitativ innsikt slik at vi kan sette riktig fokus.
Du er en raus lagspiller og modig teknolog som liker å løse problemer. Du liker å lære bort det du kan og er åpen for å lære nye ting fra dine kolleger.
Du er en bunnsolid bauta som sikrer kvalitet i alle ledd.
- Bachelor- eller mastergrad innen informatikk, programvareteknologi eller relatert felt
- Utmerkede samarbeids- og kommunikasjonsevner på et skandinavisk språk og engelsk, med evnen til å samarbeide effektivt i et tverrfaglig team.
- Teknologier du burde beherske veldig godt: React, Next.js, TypeScript
- Teknologier det er en fordel om du har kjennskap til: Github (actions, issues ++), Sanity CMS, Playwright, Redux, Chakra, React Hook Form, Java, OpenAPI specs
- Erfaring med Cloud (gjerne Microsoft Azure eller Vercel) er også en fordel, men ikke et krav.
- 2-3 års erfaring eller mer med tilsvarende oppgaver
Søknader vil vurderes fortløpende.
Om bedriften
Hele Norges ID- og betalingssystem
Vi gjør det superenkelt å identifisere seg og betale. Det er trygt og gjort på et blunk, akkurat sånn det skal være.
BankID og BankAxept er ledende innen ID og betaling i Norge. Vi fortsetter suksessen ved å innovere i full fart - til beste for folk og bedrifter som bruker oss hver dag.
Vi har alltid tatt i bruk ny teknologi og samarbeider med mange. Det er flust av systemer og aktører som skal spille på lag for at folk skal kunne betale kontaktløst i butikken, logge seg inn for å sjekke selvangivelsen og handle trygt på nett.
BankID og BankAxept firer aldri på kravene og serverer derfor de beste løsningene for identifisering, signering og betaling. Vi er stolte av det vi har laget så langt! Sammen skal vi utvikle enda bedre og enklere betalings- og ID-løsninger som blir elsket av folk og bedrifter også de neste årene. Les mer om BankID og BankAxept
Vi tilbyr
BankID BankAxept kan tilby flere fantastiske goder. Vi har et av de beste forsikrings- og pensjonsordningene på markedet. Forsikringene dekker våre medarbeidere både på jobb og i fritiden, rett og slett fordi vi synes de fortjener det beste. Vi ønsker at alle medarbeidere hos oss skal ha en god balanse i sitt arbeids- og privatliv. Derfor har vi fleksibel arbeidstid som gir deg handlingsrom i din hverdag utenom kjernetid. Vi har også verdens beste kantine, som vi kaller for vår egen restaurant. Der serveres det fantastisk mat laget av fire kokker. I tillegg får du som ansatt i BankID BankAxept fem ekstra betalte fridager i forbindelse med påske og/eller jul. Hos oss har du arbeidssted i flotte lokaler, sentralt i Bjørvika. Her tilbys det både treningsrom og sykkelparkering.