Prosjektinnkjøper
Som en Prosjektinnkjøper vil du ha en sentral rolle i våre prosjektteam. Her støtter du prosjektlederen med alle oppgaver knyttet til innkjøp og logistikk fra oppstart til ferdigstillelse av et prosjekt. Den riktige kandidaten vil også kunne spille en sentral rolle i anbudsfasen, der du bidrar med prisbenchmarking, kartlegging av underleverandøravtaler, og andre strategiske oppgaver.
Hva du bringer:
• Du har kommersiell erfaring fra liknende roller. Prosjektinnkjøper og/eller strategisk innkjøper
• Du har utdanning, fortrinnsvis innenfor teknisk fagdisiplin eller økonomi/supply chain
• Relevant erfaring kan kompensere for utdannelse
• Du har sterke IT-ferdigheter, spesielt innen SAP eller lignende ERP-systemer og Office 356.
• Du er energisk og motivert av en travel hverdag der oppgavene varierer og må løses i samarbeid med våre prosjektledere, tekniske prosjektledere, QHSE og BID-team.
• Du må beherske norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig.
Vi tror også at du kan arbeide selvstendig, vise initiativ og engasjement for arbeidsoppgavene og relasjonene dine. Du vil samarbeide på tvers av faglige grenser, avdelingsgrenser og nasjonale grenser. Derfor trives du i en stilling der du må nå ut og kommunisere med mennesker både lokalt og globalt hver dag! Vi ser gjerne søknaden din, selv om du har oppnådd kvalifikasjonene dine på en annen måte enn det som er beskrevet ovenfor!
Dine ansvarsområder:
• Håndtere operative prosjektinnkjøp fra innkjøpsplan til ferdig levert produkt, inkludert utstedelse av PO, oppfølging av leveranser og fakturakontroll for tjenester og produkter.
• Du vil også bidra til kostnadsanalyse for egne prosjekter.
• Rapportere KPI-er i samsvar med organisatoriske standarder.
Registrer CV, med fullstendig personlig informasjon og et kort følgebrev i vedlagte lenke. Utvalgte kandidater vil bli invitert til intervju fortløpende (også før offisiell frist).
Interessert? Kontakt oss For mer informasjon om stillingen, vennligst kontakt;
Sheval Borge - e-post: smb@personalhuset.no
Mona Lahchoub - e-post: ml@personalhuset.no
Om bedriften
Rekrutteringsbyrå & bemanningsbyrå i Trondheim Velkommen til Trondheims hyggeligste rekrutterings- og bemanningsbyrå. Her møter du aktive rådgivere som finner fleksible og praktiske løsninger for både gamle og nye, store og små kunder. Flere og flere ser at vår kompetanse dekker deres behov for rekruttering og vikartjenester, og en stor andel av våre kandidater går over i faste jobber etter en periode som vikar hos kunden. Vi er opptatt av å bygge en intern kompetanse for stadig å bli en bedre partner for våre kunder og kandidater. Vi kjenner det lokale arbeidsmarkedet i Trøndelag og er klare til å vise deg våre rekrutterings- og bemanningsløsninger. Følg oss på Facebook lokalt. Besøksadresse: Sluppenvegen 12E, 7037 Sluppen Postadresse: Postboks 2955 torgard 7438 Trondheim