Vil du bli en del av den søte suksessreisen til Mondelez?
Trives du i raske miljøer der innovasjon og strategisk tenkning driver suksess? Vil du ha muligheten til å påvirke fremtiden for snacks? Om stillingen
Som Category Planning Specialist hos Mondelez international vil du sitte i hjertet av bedriftens sjokeladekategori og bistå med å drive vekst og lønnsomhet gjennom markedsinnsikt. Du vil ta del av et team på 7 stykker, i tillegg til at du vil få mulighet til å samarbeide tett på tvers med ulike team.
For å lykkes i denne rollen ser vi for oss at du samarbeider godt med andre og er ikke redd for å dele innsikt med kunder og kollegaer. Du trives godt i et innovativt, kreativt og dynamisk miljø.
I rollen blir du ansatt i Academic Work og leid ut som konsulent til Mondelez Norge. Omfanget er 100% i en periode på 6 måneder med mulighet for forlengelse.
Arbeidsoppgaver
- Samle og analysere data om salg, trender og forbrukeratferd i sjokoladekategorien. Samt lage rapporter og presentasjoner basert på denne analysen
- Jobbe tett med KAM for å forstå kundens behov og preferanser, samt identifisere potensielle vekstmuligheter og risikofaktorer
- Samarbeide tett med Demand Planning, Customer Service & Logistics, og markedsføringsteam for å sikre sømløs gjennomføring av initiativer
- Bidra til utarbeidelse av budsjett for kategorien og følge opp kostnadene for å sikre lønnsomhet
- Kontinuerlig søke etter nye løsninger og innsikter for å ligge i forkant i forbrukermarkedet
Vi søker deg som
- Har relevant arbeidserfaring, for eksempel fra salg, markedsføring eller innsiktsroller
- Har høyere utdanning innen relevant fagområde, for eksempel økonomi eller markedsføring
- Kommuniserer godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Har gode ferdigheter i Excel, og kjennskap til SAP
- Med fordel har kunnskap om det norske detaljhandelsmarkedet
Som person er du:
- Strukturert
- Selvstendig
- Problemløser
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
MONDELEZ NORGE AS
Den norske sjokolademarkedet har en verdi på ca. 5 milliarder norske kroner. Kategorien er godt etablert i Norge og har produkter innen alle sjokoladesegmenter. Freia er en av de mest elskede merkevarene i Norge. Freia har gjennom mange år levert levert innovasjon, suksessfulle merkevarekampanjer og bidratt med vekst i markedet.
Freia sjokoladefabrikk ble etablert i 1889 på Rodeløkka i Oslo og har siden den tid produsert sjokolade til det norske folk midt i hjerte av Oslo. Merkevarer som Freia Melkesjokolade, Kvikk Lunsj, Twist, Japp, Kong Haakon, M, Non Stop, Smil etc. har blitt utviklet av sjokoladeprodusenten siden den tid, tidløse klassikere som den dag i dag er Nordmenns favoritter. Freia er i dag eid av snacking selskapet Mondelez International. Mondelez International er et av verdens største snacking selskaper, og en av verdens største produsenter av sjokolade, kjeks og tyggegummi. På globalt nivå har vi merkevarer som Oreo, Lu, Cadbury, Milka, Toblerone, Stimorol, Trident etc.
Om bedriften
Vi i Academic Work jobber med bemanning og rekruttering av young professionals -- personer som er i starten av sin karriere eller som ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med over 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet over 140.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.500 karrieremuligheter i året.