Vi søker flere rådgivere innen kvalitet
Future Technology opplever en økende etterspørsel etter rådgivere innen kvalitet fra våre kunder og vi søker nå etter flere nye kolleger til vår avdeling Risk & Safety. Avdelingen består i dag av 17 dyktige rådgivere med kompetanse innen SHA, HMS, kvalitet, beredskap og fysisk sikring. Har du erfaring med kvalitetsarbeid og kunne tenke deg å jobbe i et fremoverlent selskap i vekst - så er dette stedet for deg.
De siste fem årene har Future Technology etablert seg som en viktig aktør innenfor konsulenttjenester til offentlige og private kunder innenfor markedsområdene infrastruktur, energi, bygg og anlegg og industri.
Som kompetansebedrift er våre ansatte den viktigste ressursen og skal du være med på laget vårt må du like å jobbe med mennesker og verdsette relasjoner. Future Technology skårer høyt på medarbeiderundersøkelser og kom i år, som i fjor, høyt opp på listen over "Norges beste arbeidsplasser". Dette er en posisjon vi skal ta vare på gjennom å tilby våre ansatte meningsfulle oppdrag og faglig utvikling, samt et sosialt og engasjerende miljø.
Som kvalitetsrådgiver vil typiske arbeidsoppgaver være:
- Kvalitetsledelse, herunder kvalitetssikring, utvikling av kvalitets- og styringssystemer, utarbeidelse av instrukser, prosedyrer og andre styrende dokumenter, samt sikre etterlevelse av styringssystemer og prosesser.
- Endringsstyring som håndtering av endringer og avvik, samt utvikling av endringsprosesser og systemer
- Kravhåndtering, avklare, dokumentere, analysere og spore krav, grensesnitthåndtering og interessentanalyser
- Risikostyring, utførelse av risikoanalyser og -vurderinger, oppfølging av risikoregister og tiltakslister
- Forbedringsarbeid, herunder utvikling, effektivisering og forbedring av prosesser
- Kvalitetskontroll og revisjoner, fra internkontroll til granskninger
- Lederstøtte, som analyse og oppfølging av KPIer, rapportering og fasilitering av ledermøter
I tillegg til oppgavene over som kvalitetsrådgiver vil du inngå i vårt team som jobber med ulike kunder og prosjekter. Arbeidsoppgavene vil derfor variere mye avhengig av din kompetanse og tidligere erfaring, samt hvilke oppdrag Future Technology til enhver tid har. Stillingen vil være plassert i avdeling Risk & Safety, men du vil også kunne bli involvert i relevante oppdrag innenfor våre andre avdelinger.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring med prosessutvikling og kvalitetsarbeid
- God organisasjonsforståelse, samarbeids- og kommunikasjonsevne
- God IKT-kompetanse
- Utdannelse fra universitet eller høgskole med relevant fagretning. Sterk og allsidig praksis kan erstatte formell utdanning.
- God kjennskap til relevante forskrifter, slik som interkontrollforskriften og ISO 9001
- Kjennskap til LEAN og annen forbedringsmetodikk
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Personlige egenskaper:
- Du har faglig og personlig integritet.
- Du er i stand til å stå frem som en motivator og inspirator innenfor ditt fagområde.
- Du kan vise handlekraft og er ikke redd for å stikke deg frem.
- Du er positiv, engasjert og selvgående.
- Du er løsningsorientert og liker utfordringer.
- Du er utadvendt og har evne til å veksle mellom å jobbe selvstendig og i team.
- Du er en god relasjonsbygger.
Hvorfor jobbe i Future Technology?
Vi kan tilby et godt arbeidsmiljø preget av høy faglig kompetanse, mange sosiale initiativer og god trivsel. Vi ønsker å bygge videre på et allerede sterkt fagmiljø, og det vil derfor være store muligheter for faglig og personlig utvikling samt spennende arbeidsoppgaver.
Vi tilbyr fast ansettelse med konkurransedyktige betingelser. Future Technology er et ansatteid selskap, og du vil kunne få muligheten til å kjøpe aksjer i selskapet.
Du vil få kontorplass sentralt på Skøyen i Oslo, men du må belage deg på at arbeidssted i kortere eller lengre perioder vil være ute hos våre kunder, hovedsakelig i Oslo-området.
Ta kontakt med avdelingsleder, Sondre Stette, på telefon 900 42 075 dersom du har spørsmål. Ser frem til å se din søknad og CV!
Om bedriften
Future Technology AS ble grunnlagt i februar 2011, og er en ledende tjenesteleverandør i Norge innen våre fire kompetanseområder: Power Systems, Technical Safety, Risk & Safety og Project Management. Avdelingen Risk & Safety består av 17 medarbeidere som danner et solid fagmiljø innen sikkerhetsfaget. Noen av våre kunder er Bane NOR, Sporveien, Sykehusbygg, Aker BP, Olav Thon Eiendom og Avinor.
Vår bedriftskultur består av tre kjerneverdier: Pålitelighet, fleksibilitet og dedikasjon. Disse uttrykker grunnleggende holdninger i vår organisasjon og viser samtidig hvordan vi ønsker at våre kunder skal oppleve oss. Vi er ambisiøse og målrettet, og skal tiltrekke oss de beste medarbeiderne innenfor våre fagfelt.