Embriq søker IT-Konsulent med lidenskap for onsite og inhouse kundeopplevelser!
Embriq
Oslo
Om jobben
Stillingstittel
IT-Konsulent
Type ansettelse
Fast, heltid
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Embriq er en ledende leverandør av avansert IT-drift, programvare, industriell IoT-teknologi og konsulenttjenester. Hos oss får du cirka 220 kollegaer som jobber hardt for at vi skal realisere visjonen vår: Making data key to outstanding value creation.
Vi i Embriq er stolte av våre OnSite-konsulenter og jobben de hver dag gjør for våre kunder gjennom å levere både eksepsjonell kundebehandling og teknisk kompetanse. Vår Servicedesk løser hver dag en stor mengde utfordringer for alle våre kunder og er første kontaktpunkt når problemer oppstår. Vi søker deg som tar utfordringer på strak arm, er glad i ansvar og brenner for god kundeservice. Dette er en variert rolle der du får muligheten til å både jobbe med spennende oppgaver "in house" på vår servicedesk og i prosjekt OnSite hos våre kunder.
"Hos oss vil du inngå i et sosialt og faglig sterkt miljø som på tvers av avdelinger, løser de utfordringer kundene våre måtte stå ovenfor, samtidig som du får mulighet til å utvikle deg i et solid firma i vekst" - Simen Pedersen, Head of Service Desk
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
- Klientsupport, klargjøring/oppsett og feilsøking av PC, Tablets og telefoner
- 1 og 2 linje support via sakssystem, telefon og OnSite
- Håndtering og oppfølgning av saker i Embriq sitt sakssystem
- Brukerstøtte på kundene sine applikasjoner
- Utarbeide og oppdatere dokumentasjon (tjenestebeskrivelser, brukerveiledninger og rutiner)
Kvalifikasjoner
- Fagbrev eller høyere utdannelse innen IT. Erfaring kan kompensere.
- Beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Kunnskap om Azure tjenester
- Kompetanse på operativsystemer som Windows, Android og iOS
- Kompetanse på Servicenow, Microsoft 365 og Confluence
Personlige egenskaper
Embriq sine verdier er grit, unified og curious. Dette er egenskaper vi verdsetter både i selskapet og hos våre fremtidige kollegaer. For oss betyr dette:
- "Grit" handler om at du har utholdenhet, dedikasjon og dristighet -- for å utfordre det etablerte må vi jobbe sammen for å finne vår nye tilnærming
- "Curious" betyr at man er tilpasningsdyktig, endringsvillig og opptatt av å utvikle seg for å bli klar for det fremtiden bringer
- "Unified" handler om å være opptatt av å fremme godt samarbeid, at man er resultatorientert og kan arbeide mot felles mål
I tillegg tror vi følgende egenskaper er viktige for å lykkes i stillingen:
- Høy servicegrad og glede i å hjelpe andre
- Strukturert, løsningsorientert og fleksibel
- God på å bygge relasjoner
Seleksjonsprosessen vil være pågående og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført, dersom vi har gått videre til neste fase.
Vi tilbyr
Vi har konkurransedyktige vilkår og kan vi tilby meningsfullt arbeid i et selskap i vekst. Vi tilbyr en spennende mulighet hvor du kan jobbe med moderne teknologi som utgjør en forskjell i samfunnet, og for kundene våre. Vi støtter ansattes profesjonelle utvikling og realisering av gode ideer og innovative initiativer. Det er også et stort fokus hos oss på både faglige- og sosiale samlinger.
Om Embriq
Embriq er en ledende leverandør av avansert IT-drift, programvare, industriell IoT-teknologi og konsulenttjenester. Vi leverer løsninger som hjelper komplekse og transaksjonsintensive virksomheter med å optimalisere sin konkurransekraft. Med over 200 høyt dyktige og dedikerte ansatte betjener vi mer enn 200 kunder i Norden, som alle leverer samfunnskritiske tjenester innen bransjer som energi, produksjon, retail og andre datadrevne bransjer. Embriq har hovedkontor i Oslo og virksomhet over hele Norden.
Om bedriften
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2638993
- Sist endret
8. mai 2024
- Hentet fra
FINN
- Referanse
350970395