Har du erfaring med rekruttering og employer branding?
Stor, internasjonal kunde søker bistand innen rekruttering og employer branding.
Oppstart er så raskt som mulig og dette er i utgangspunktet et langvarig vikariat. Spennede arbeidsoppgaver i en større HR avdeling.
God muligheter for å kunne utvikle og påvirke rekrutteringsprosessene. Man vil være en sparringspartner for flere ledere i alle deler av rekrutteringsprosessen.
Ditt ansvar:
- Rekruttering fra A-Å, herunder gi råd til rekrutterende leder om prosess, rekrutteringsmuligheter etc.
- Være pådriver for å utvikle og tiltrekke seg nye talenter og lære opp organisasjonen innen dette der det er nødvendig.
- Administrere rekrutteringskampanjer, jobbe direkte med rekrutterende leder for å forstå kravene og bestemme riktig rekrutteringsstrategi
- Gjennomføre screeningsamtaler og bistå ledere med intervjuer og vurderinger
- Foreslå nye ideer for å bedre tilgangen på nye talenter og holde seg oppdatert på forskning og trender
- Fremme oppdragsgiver i relevante fora, inkludert jobbmesser, student- og faglige arrangementer, sosiale medier etc., administrere og utvikle samarbeid med universiteter og fagskoler, og opprettholde en solid forbindelse med fagfolks nettverk for å vise frem oppdragsgiver som den foretrukne arbeidsgiveren
- Utvikle en plan for hvordan man kan bli mer synlig som arbeidsgiver,
- Administrere interne og eksterne initiativer (f.eks. arrangementer, sosiale mediekampanjer, artikler osv.) for å forbedre merkevaren til arbeidsgiver
Din bakgrunn:
- Bachelor- eller mastergrad i forretnings- eller HR-relaterte felt og erfaring innen rekruttering og employer branding
- Erfaring med merkevarebygging og kommunikasjon, herunder å utvikle markedsføring og sosiale medier kampanjer
- Erfaring med sosiale nettverk og CV-databaser
- Utmerket kunde- og serviceorientering
- God på å planlegge og struktuerer tiden man har til rådighet, kunne håndtere ulike stillinger samtidig
- En løsningsfokusert tilnærming og sterke skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på engelsk og norsk
- Noe reisevirksomhet må påregnes
Dersom dette høres interessant ut send en kortfattet søknad og din CV. Vi vurderer kandidayter fortløpende.
Var dette interessant? Ring oss gjerne for mer informasjon om stillingen.
Om bedriften
Azets People omsetter årlig for 120 MNOK. Vi er etablert i fire regioner i Norge fordelt på åtte avdelingskontorer med over 100 ansatte. Azets People leverer rekruttering og utleie av fagspesialister og ledere, og har spesialisert oss innen fagområdene økonomi, teknologi og administrasjon. Vi har bred erfaring fra både offentlig og privat sektor.
Azets People er en del av et internasjonalt konsern som gir tilgang til et bredt spekter av kunder - fra små og mellomstore til store, børsnoterte selskap.