Floor Manager til Skagen Fiskerestaurant i Stavanger
Brenner du for gjesteopplevelser i verdensklasse, og elsker du å lede og motivere, så er det deg vi søker.
Vi simpelthen elsker våre gjester, det må du også gjøre.
Er du glad i mennesker og er du et sosialt dyr, da vil du være perfekt til å ta vare på gjestene våre og dine fantastiske kolleger.
Som Floor Manager ved Skagen Fiskerestaurant i Stavanger, vil du fungere som spillende trener, hvor du skal være den drivende kraft på gulvet, som går forrest og leder og motiverer teamet. Du setter en ære i arbeidet, og brenner for gjesteopplevelser i verdensklasse, skapt gjennom glade og motiverte medarbeidere.
Du har relevant erfaring fra Hotel og-eller restaurantbransjen.
Som Floor Manager er du ansvarlig for den daglige drift i restauranten og setter din ære i:
· At gjester får opplevelser i verdensklasse
· At restauranten fremstår innbydende og profesjonell
· At konseptet etterleves
· At dit personale er motivert og trenet
· Å være empatisk, motiverende, utadvendt og viser omsorg og interesse for andre.
Vi tilbyr en spennende stilling i en restaurant hvor der er høyt under taket og frihet under ansvar. Tonen er uformell, og strukturen i virksomheten er flat. Du blir en del av et sterkt team med glade kollegaer, og vi er svært opptatt av at våre ansatte trives.
Skagen Fiskerestauranter har over 200 ansatte og driver restauranter, bakerier og brenneri. Vil du være med på vår spennende reise i Stavanger?
Vil du være en del av vårt sterke team? -- så send oss en skriftlig og motiverende søknad på stavanger@skfisk.dk
Søknader behandles løpende, det innkalles til samtaler fortløpende.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Søknadsfrist: 15. mai 2024
Tiltredelse: etter avtale
Lønn: etter avtale
Om bedriften
Skagen Fiskerestaurant på Skagen havn ble etablert i 1970. Vi er veldig dedikerte til gjestene våre, og er svært opptatt av hvordan restaurantene våre fremstår, kvaliteten på råvarene, selve maten og gjestefokuset. Tilstedeværende og personlig oppfølging er viktig for oss og gjestene våre. Vi har utviklet gode systemer for opplæring av våre ansatte, slik at de føler seg ivaretatt og opplever mestring. Vi har en sterk kultur, der gjestene opplever tilstedeværelse og personlig oppfølging.