Ønsker du å jobbe i et ambisiøst og innovativt teknologiselskap?
Er du student eller har du allerede fullført masterstudier innen teknologiledelse, industriell økonomi, finans eller business? Liker du å snakke med mennesker, le på jobb og har du samtidig store ambisjoner om hva du vil utrette i din karriere? Da er Adite stedet å starte!
Vi leter etter deg som ønsker den typen inngangsport til arbeidslivet som tilbyr store muligheter for praktisk læring fra første stund. Du er klar for å kickstarte karrieren ved å dele din kunnskap samt tilegne deg nye kompetanser, og motiveres av å gripe muligheter og å utvikle deg sammen med kollegaer og arbeidsplassen.
Hvem er Adite og hva gjør vi?
Vi som jobber i Adite ser på oss selv som markedets mest positive utfordrer. Vår kjernevirksomhet er rådgivning og strategiske innkjøp av telefoni- og IT- tjenester der målet er å hjelpe bedrifter frem til riktig løsning. Som en tilbyder av skreddersøm treffer vi en voksende nerve i markedet -- nettopp det å vite hva som er riktig blant en drøss av komplekse løsningsmuligheter.
Adite er et teknologiselskap i hurtig vekst. Et av våre sentrale suksesskriterier har vært og fortsetter å være det at vi kontinuerlig lykkes med å løfte frem unge og målrettede medarbeidere i stadig mer krevende roller.
Våre medarbeidere har varierte bakgrunner og ferdigheter. Det ser vi på som en styrke. Hos oss blir du del av et sosialt og faglig sterkt fellesskap i en "ung" organisasjon med store ambisjoner. Adite ble sertifisert Great Place to Work første gang i 2023 og vi jobber daglig for å fortsette å være en av Norges beste arbeidsplasser.
Hverdagen din som Graduate i Adite
Som Graduate i Adite lærer du å bli en selvstendig og sterk relasjonsbygger. Du utvikler dyp fagkunnskap med stor bredde innenfor telekom og IT-bransjen og tilegner deg praktisk erfaring og kompetanse innenfor bla. prosjektledelse, storytelling, strategi, økonomi, prosess og teamarbeid.
Våre kunder kommer fra alle slags bransjer med unike og spennende utfordringer. Til felles har de, som du og jeg, et behov for kommunikasjonsløsninger som "bare fungerer". Vi benytter vår unike markedsinnsikt og modeller til å jobbe sammen med kunden for å finne den riktige løsningen tilpasset deres behov. Rollen krever allsidighet og et øye for detaljer som er nettopp det som gjør at kunder velger oss -- og kanskje deg -- som sin rådgiver ut i markedet.
Arbeidsoppgavene involverer hyppig bruk av Excel som arbeidsverktøy. Vi bruker den velkjente Powerpointen i arbeid med kunden, rapporterer i CRM-system og holder orden i hverdagen med bruk av avdelingstilpassede prosjektstyringsverktøy. Møter foregår både fysisk og på Teams, og Slack benyttes internt for beskjeder når det for eksempel er kake i loungen eller på tide med den ukentlige "fredagsgodten"!
Ønskede kvalifikasjoner
Rollen som Graduate hos oss krever svært sterke analytiske evner kombinert med et kommersielt tankesett og ønske om å lede komplekse prosjekter i team.
Du må ha:
• Fullført mastergrad innenfor industriell økonomi, teknologiledelse, finans, business eller relaterte fagområder med sterke resultater.
• Høye ambisjoner og være målrettet med en sterk indre driv, vilje til å lykkes og et ønske om en bratt læringskurve.
• Svært sterke analytiske evner.
• Sterke problemløsende ferdigheter, evnen til å se muligheter der andre ser problemer.
• Utmerket kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter.
• Evne til å arbeide effektivt i team og samarbeide med forskjellige avdelinger.
• Svært gode kunnskaper i Excel og Powerpoint
• Gode verdier og holdninger som gjenspeiles i din tilnærming til arbeidet.
Dine ansvarsområder:
• Være en problemløser.
• Være en "storyteller" og dyktig kommunikatør både skriftlig og muntlig.
• Gjennomføre analyser, presentere resultater og gi strategiske råd til kunder av ulik størrelse og i ulike bransjer.
• Bidra i prosjekter og forme strategier i samarbeid med kollegaer, herunder sikre effektiv kommunikasjon slik at prosjekters medlemmer er godt informert om målsetninger, aktiviteter og prioriteringer.
• Lede egne prosjekter og delegere ansvar til kollegaer iht. kompetansekrav i det enkelte prosjektet.
• Utøve god planlegging og tidsstyring av egen kalender.
Hos Adite får du
Som Graduate vil du oppleve rask fremgang gjennom en bratt læringskurve. Vårt mål er at du skal mestre rådgiverrollen raskt, selvsagt med massiv støtte fra dine kollegaer. Du får fra første stund praktisk erfaring med teknologi- og prosjektledelse og vil lære fra dyktige og erfarne ledere under tett oppfølging.
• Et dynamisk og støttende arbeidsmiljø. Snittalder på 30 år og 50/50 fordeling av kvinner og menn. Et sosialt fellesskap som er inkluderende og demokratisk. En gjeng som er på topplisten til Great Place to Work for 2024 i kategorien 20-49 ansatte!
• En kick-start på karrieren gjennom en bratt læringskurve og fokus på kompetanseheving.
• Varierte arbeidsoppgaver og hverdager.
• Muligheten til å utvikle en karriere i vår organisasjon gjennom tett oppfølging og veiledning fra erfarne ledere.
• Konkurransedyktig lønn og fordeler.
• Moderne kontorlokaler med kantine i bygget.
Antall ledige stillinger er fra 1-3
Vi er alltid ute etter dyktige kollegaer, og har derfor et fleksibelt forhold til oppstartsdato. Samtlige søkere vil få skriftlig tilbakemelding.
For mer informasjon om hvordan søke, klikk på "Søk her" knappen øverst til høyre.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
Adite ble etablert i 2014 med mål om å skape mer konkurranse i det norske bedriftsmarkedet for telekom- og IT. I rollen som en uavhengig rådgiver sikrer vi at mellomstore og store bedrifter får markedets beste avtaler og tjenester. Strategiske innkjøp er omfattende og tidkrevende. Det kan være vanskelig for bedrifter å navigere markedet og vite hva som til enhver tid er en god avtale. Adite bistår som en rådgivende tredjepart med kundenes behov i sentrum, helt uavhengig av leverandører.